Sunday, December 28, 2008

doubling

我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨
我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨 我很惨

What's the point of spreading this everywhere?

To gain sympathy from ur target(s)?
or just showing what a tragic u are?
If things really happen against your will
think twice (double it up, isn't it ur signature?)
Who's the 1 that is problematic?
I need to brain wash u while u are busy brainwashing others
people dun isolate u for no reason

"He didn't talk bad about you guys while he was with us."
*cough*
Of coz! You think he is as stupid as you?

No comments:

Google
 

RELAX~