Saturday, November 1, 2008

31st October

and again
its the end of October
and oso the end of my honeymoon month
i m stil having my boring-ful sem break
but at least i found out something
somebody out there is going through wat i had gone through
sharing similar thought is so so cool
its like
OH? clone! CLONE!
erm,
not really... haha

so, 1 more week of holiday

and i m gonna start spending money on assignments again
NO!
dun drain me up plz..
give me more holidays
although it is nothing else but
B O R I N G
i rather stay at home and slowly transform into a
宅男

than going back and deal with assignments

oh ya, for those who are goin to have their 6 weeks more or less sem break,
你们好野!

7 comments:

KfC~d3LiCiOuS! said...

你也不完全无聊咯。我多多少少也有贡献出一些时间和金钱慰籍你孤独和寂寞的心灵。

Garlic said...

yea.. it took me 5 minutes to read your post =P

KfC~d3LiCiOuS! said...

哈咯...我是你认识很久/最近认识/没有很熟/认识假装不认识/想认识又没机会认识/根本就是另外一个世界..的人。我有时忙到上厕所都没时间,有时得空到可以无聊一整天,少不了的就是,我会把我的脚印留在以下两个天地,你就花你在电脑前面发呆的时间过来看看咯,我要求没有很过分呱,我只是不忍心看你浪费宝贵的生命罢了,希望你能理解我的一片苦心。

http://kfcdelicious.blogspot.com/
一个记录思想 言语 观点 心态 际遇 未来 的图文空间

http://kfcdelicious88.blogspot.com/
看 读 听 聊 写 游走在马来西亚的 政 经 文 教 科

有空来兜兜风吧,和我进行思想的碰撞,语言的交锋,劲叻!

KfC~d3LiCiOuS!@疾风知劲草

Jiayi said...

我即將來臨的假期長達3個月 我是不是最'好野'的? =D

哈 你幹嘛挑撥我和陳肥佬的感情.不過我不怪你 因為我也很懷疑他是否記得我回家的日子. 

p/s:陳肥佬太hard-sell他的部落格了 我逛過的部落格 都能看到他hard-sell的腳印 連msn也躲不過這般重賣. 朋友們 站起來 杜絕這個重賣!殺殺殺。

KfC~d3LiCiOuS! said...

喂,一场朋友不要这样。好歹我对你们还不错嘛,还说什么感情深厚喔。

Quek said...

31st!!... it was halloween day...

haha... u din go out and play play meh?...

i saw few "spidermans".. around...

and they seemed to be more like robbers.... ;)

NOT zhi han said...

广告费!广告费!
看在感情深厚的份上,收你便宜点

三个月?看你可以做什么!闷死你!XD

haha, 19 years and i never get to celebrate Halloween
u there good lo...

Google
 

RELAX~